søndag 11. mars 2012

Månedens mål

Tiden flyr og det er mye å gjøre for tiden. Derfor var det plutselig en måned siden forrige blogginnlegg! Men nå er jeg tilbake.

I den siste tiden har jeg og mine venninner snakket mye om det å kunne glede seg over ting i livet, og ikke lenger fokusere på det som gjør dagen kjedelig og lang. For å kunne utfordre seg selv litt og også ha små ting å glede seg til, har vi derfor bestemt oss for å lage 10mål for hver måned. Mine 10 mål for mars er som følger:

- Ikke be pappa om penger
- Besøke Anna
- Gå tur fra Annbjørg til Sandnes for å kjøpe is
- Lage sunn middag fra bunnen av minst en dag i uka
- Shottefri måned
- Vårrengjøring i leiligheta
- Bade i havet
- Gjøre en person glad minst en gang om dagen
- Få med gode venner og gå på sjokoladepiken
- Pakke kofferten i god tid før avreise påskeferie

For å ha det svart på hvitt, tar jeg også Annbjørg si liste med her!
- Gå tur minst en halvtime to ganger i uka
- Bakedag med jentene
- Minst 2 spinningtimer
- Fylle påskeegget og invitere Mona på filmkveld
- Ei sukkerfri uke (snopefri)
- Pynte huset med fine blomster
- Ingen shopping resten av måneden
- Gå til Sandnes en dag det er sol og fint vær for å kjøpe is
- Gi et kompliment til noen hver dag
- Kun fokusere på det fine i livet!

Har dere egne lister, eller tips til mål for april måned, legg gjerne igjen kommentar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar