torsdag 29. april 2010

50 ting jeg skal gjøre før jeg dør!

Livet er som kjent kort, så hvorfor skal man sitte hjemme å se i veggen når det finnes så mange ting man egentlig heller skulle gjort? Jeg har derfor laget meg en liste over ting jeg skal gjøre en gang i løpet av livet, og vil anbefale alle andre til å gjøre akkurat det samme! Og hvis noen ser ting på lista de gjerne også vil gjøre, er det bare å si ifra! :) (skriver check bak de som allerede er utført!)

1. Danse Zumba - Check!
2. Strikkhopp - Check!
3. Rafting
4. Spille golf
5. Hesteridning
6. Kjøpe hund
7. Skiferie i Alpene
8. Spa - Check
9. Kajakkpadling
10. Nå toppen av Svolværgeita
11. Spise sushi - Check
12. Besøke minst 10 Europeiske storbyer (so far: Oslo, Stockholm, København, London, Barcelona)
13. Se Livepool på Anfield
14. Tilskuer i Handball-EM/VM for kvinner - Check
15. Isbading
16. Løpe maraton
17. Gå Birkebeinern
18. Spille paintball
19. Spille Curling - Check!
20. Strikke babydress
21. Besøke alle kontinentene (so far: Europa, Amerika)
22. Fly jagerfly
23. Møte Hellbillies backstage - Check
24. Ta en tur i verdens største berg-og-dal-bane
25. Fly helikopter - Check
26. Kjøre en porsche
27. Kjøpe Manolo Blahnik-sko
28. Skrive selvbiografi
29. Oppleve Opera-forestilling
30. Oppleve Ballett-forestilling
31. Lære meg å slå hjul
32. Være frisør på en frivillig (Tanteunger telles ikke)
33. Delta i rullator-race
34. Virkelig klare å lure noen 1.april
35. Lese minst én bok av hver av de fire store
36. Kjøre ei strekning i Rogaland UTEN å kjøre feil - Check!
37. Bli styrer i barnehage
38. Lære meg å lage mat
39. Kjøre limousine
40. Få manikyr - Check!
41. Spise smalahåve
42. Spille tennis
43. Ri på kamel
44. Besøke Hollywood
45. Sitte i Cockpit under hel flyvning - Check
46. Spise Kamchatkakrabbe
47. Spyle en tilfeldig utvalgt med hageslangen - Check
48. Bølgesurfing
49. Seiltur
50. Gifte meg - ikke idag, men en gang...

For noen år siden hadde nok både "statist i Cæsar" og "delta i realityprogram" også vært med på lista, men tror vi dropper akkurat det! Flere tips om hva som burde være med på lista, eller egne ting du skal gjøre iløpet av livet? Del dem med meg :)

5 kommentarer:

  1. Ohoi! :) Møje gøy du ska gjennom, ein del av tingå kan eg du bare gleda deg t (som eg har vært gjennom). Eg blir mer enn gjerna m deg på spa-la oss teste ud sola! Ballett, og spise den derane krabben e eg og m på! Vil du lera deg någen enkle retter så kan eg godt hjelpe m d! Camilla

    SvarSlett
  2. Supert! Rekk vi spa før sommarn eller skal du kanskje reise bort i ferien?? evt kan vi ta det på seinsommarn?

    og du kan veldig gjerne være min støtte og oppmuntrer i Rjukan! ;)

    SvarSlett
  3. Eg blir me te Australia :-) Men du, neste punkt på lista e å delta på Bluesefestival i Skånevik :-) Å du, curling fikse me lett når den åpne i Stavanger snart! Møkje gøy på denna listo:-) Men du, dei dere vann, fly, møsta bakkekontakt tinga kan eg nok ikkje væra me på :-(... hihi. Klem

    SvarSlett
  4. eit besøk på Halsnøy må til :)

    SvarSlett
  5. Ja klart æ skal t Halsnøy! e med så snart du invitere :)

    SvarSlett