onsdag 24. august 2011

Tap og vinn med samme sinn?

Brettspill er kjempegøy, og en morsom aktivitet enten du er sammen med familie eller venner! Akkurat som i allting annet, elsker jeg å vinne også her. Og seier er ikke noe som hører sjeldenhetene til, for jeg er rett og slett supergod i brettspill! Helt sant!

Annbjørg og jeg har diskutert i evigheter hvem av oss som faktisk er best, så da var det vel på tide med en skikkelig duell for å finne ut av dette en gang for alle. Vi valgte tre spill hver og tok de med til en spillekveld fullspekket av moro, spenning og dramatikk! Eller, for å si det sånn var vel spenning og dramatikk kanskje litt voldsomme ord, for fra jeg gikk opp i ledelsen 1-0, var det ikke lenger noen tvil i verden om hvem som skulle vinne.

Vi spilte bare 5 av de 6 spillene, for da var det nemlig allerede avgjort med en knusende 4-1 seier! Og selv om Annbjørg prøvde seg med at det bare var teite spill, var 3 av de 5 spillene vi spilte hennes, og av de vant jeg to. Så om vi tar bort mine to spill, ville jeg fortsatt vunnet duellen! Så dårlig unnskyldning, fra en dårlig taper. Så ta ikke den du, frøken!!

Jeg sa det før vi spilte, og jeg sier det igjen nå etterpå: Jeg er uten tvil best i brettspill!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar