torsdag 9. desember 2010

Bivirkninger??

Etter nok en tur på sykehuset, av grunner jeg ikke skal gå nærmere inn på, har jeg fått en ny type medisin jeg skal teste ut. Siden jeg er skeptisk av natur, må jeg sette meg grundig inn i hva det faktisk er slags tabletter jeg skal ta. Det står tross alt "Les nøye gjennom dette pakningsvedlegget før du begynner å ta legemiddelet" Så da er det jo viktig at man gjør det!

Etter at jeg har pløyd gjennom det som står om tablettenes utseende og spesielle hensyn man må unngå å ta dem ved, kommer jeg til neste side som omhandler bivirkninger. Ikke at jeg henger meg så veldig opp i akkurat dette, men jeg tenker at med mitt utgangspunkt er det kanskje noen av disse punktene vi helst ønsker å unngå.

Hvordan i all verden skal det gå med omverdenen om jeg får hukommelsesvansker, forvirring, konsentrasjon- og oppmerksomhetsproblemer utover det som er normalt. Hukommelsen er såvidt over null fra før, så dette kan rett og slett få fatale følger.

Videre står det at normale bivirkninger kan være overaktivitet, følelsesmessig ubalanse, humørsvingning, hallusinasjoner og psykotiske tilstander. Slår alt dette inn på en gang, ber jeg dere alle om å dokumentere dette godt, for dette vil jeg se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar