søndag 19. desember 2010

Julegavelykke

Det er noe spesielt med gaver! Det er det med spenningen med hva som befinner seg under det fine papiret. For det kan jo være så mye rart! Og for hvert eneste sekund som går tenker man bare mer og mer på hva det er, og for hvert eneste sekund som går har man mer og mer lyst å finne ut av det. Og jeg vet at det er flere enn meg som har det akkurat slik, selv om dere ikke vil innrømme det!

Er det rart Desember er en spesiell måned for meg? Julaften, bursdag OG adventskalender! Kan det bli bedre? I don't think so! Før November er over er stort sett alle kalendergavene åpnet og pakket pent inn igjen, kun fordi jeg ikke har klart å vente. Mange, mange, mange gaver skal åpnes og jeg elsker det!!

Men det er ikke bare mine egne pakker som er morsomme. Jeg synes også det er gøy med andre sine gaver. Bortsett fra de som bruker en eeevighet på å åpne gavene sine. Tror faktisk de gjør det kun for å provosere. Noen ganger når det har vært altfor spennende har jeg faktisk åpnet gavene jeg skal gi til andre, før de har fått dem, for så å pakke de pent inn igjen! :)

Det er kanskje ikke rart det går 20 ruller innpakningspapir i året?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar