mandag 28. november 2011

Halsnøy

Da jeg hadde skrevet på bloggen om de 50 tingene jeg skal gjøre iløpet av livet, var det en anynom liten sjel som hadde kommentert at jeg måtte ta med et besøk til Halsnøy på lista! Og selvsagt tar jeg dette seriøst, så da en god gjeng ble invitert til denne lille øya i gokk, måtte jeg jo bare benytte muligheten.

Vi alle vet jo at ingen plass i verden kan måle seg med Grytøya, men jeg skal jo for all del ikke være vanskelig; hadde det vært litt finere vær og øya hadde vist seg fra sin beste side kunne jeg kanskje til og med strekke meg til å kalle plassen for vakker!
Og når jeg reiser på tur med så mange flotte mennesker må det uansett bli ei fantastisk helg! Sleng på en halv dråpe alkohol, Queen, vampyrer, nasjonalsangen, det norske flagg, to motorstopp på veien opp og en aldri så liten storm på vei tilbake, så er jo suksessen et faktum!

Men hva har Halsnøy egentlig å by på tenker dere? Faktisk har de en hel masse: Pub, flotte butikker, bakeri, bademuligheter rett utenfor døra, et svært juletre og ikke minst en hel haug med supre mennesker! Joda, det er greit der..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar