torsdag 1. desember 2011

Advent!

I dag er det første desember, i dag er det første desember. Alle nissunger små, opp og stå ut og gå, det er første desember i dag!!!!

Endelig er høstventingen over, og vi er kommet til den flotteste av alle årets måneder. Jeg har gledet meg i de 11 første, så dere kan bare tenke dere hvor glad jeg var da jeg endelig kunne slå opp øynene tidlig i dag morges for å bare kunne nyte de første minuttene av denne herlige adventstiden vi nå er inne i. Okei, så var det kanskje ikke første gangen jeg åpnet øynene, for jeg må ærlig innrømme at jeg våknet et par ganger iløpet av natta bare for å se om klokka var nok til at jeg kunne stå opp.

Da klokka endelig var så mye at det var på tide å stå opp, var det bare å hoppe rett i trusa og ut på trappa for å se om det var noe som ventet meg der! Og jammen hadde jeg ikke rett, for der ventet en helt fantastisk pakkekalender på meg. Så nå har jeg to kalendere, som begge inneholdt en ny kalender i luke nr 1. Pluss at jeg har en kalender på jobb! Månedens høydepunkt, for jeg bare elsker pakker!

Noen ganger hender det at teipen har løsnet litt på pakkene, og at jeg da tilfeldigvis med et uhell ser hva som er oppi. Men, nå har jeg lovt at jeg ikke skal åpne noen av pakkene før den rette dagen, så jeg legger all min energi i å overholde dette og tar derfor store omveier rundt kalendrene for å unngå noen som helst form for uhell!

I tillegg til pakke hver dag, skal dagene frem mot jul nytes med julemusikk, baking, julegaveshopping og pynting av leiligheta. Kakemennene er både bakt og spist for lenge siden, og lussekattene ble ferdige idag med god hjelp fra mi kjære venninne Wenche! =) Godt å være ute i god tid!

Ha ei fantastisk førjulstid alle sammen! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar