mandag 12. desember 2011

Birthday hangover!

I 11 måneder og vel så det har jeg gledet meg til bursdagen og denne helgen var det endelig min tur å feire. Jeg inviterte mine aller nærmeste til et lite vors hjemme hos meg før vi skulle videre ut på byen. 12 gjester meldte sin ankomst, så da passet det jo ekstra bra at jeg har verdens største leilighet med god plass til alle sammen. Med flagget til topps og nyvaska leilighet var det klart for bursdagsfeiring.

En kjempelur idé som en eller annen kom med i forkant av festen var å servere tequila som velkomstshot til alle gjestene. Etter noen runder med tequila og etter hvert noen dråper fisherman, ble stemningen løftet et par hakk. Spesielt da den fantastisk fine kaka kom på bordet nådde stemninga nye høyder.

Når man drikker og koser seg, har man en litt dårligere beslutningsevne enn man gjerne har til vanlig, noe som i blant kan få konsekvenser. For eksempel kan det være at man ikke klarer å se at å stå oppå en klappstol og danse ikke er den beste idéen her i verden. Det kan ende med et fint lite fall rett i golvet, og når dette først skjer - hvorfor gidde å ta seg for? DET er for pingler.. Og har man først falt en gang og det gikk greit, er det jo bare å kjøre på! Da tåler man et par smeller til!

Har man en like smekker kropp som undertegnede, er det ingenting å vente på. Bare kaste av seg klærne og la gjestene få ta bilde av herligheten. Men husk at dette ikke er for alle - man må nemlig ha en god dose sjarm for at dette skal gå bra!

Enda flere shots og en knekt støvletthæl senere var det på tide å dra ut på byen for å finne jokeren. Og siden det er veldig nøye med hvor mange man får lov til å være i taxien, måtte 2 stk vente her hjemme til en ny taxi kom. Flaks at de da hadde god tid i min leilighet, slik at mulighetene for ommøblering var optimale. Uansett hvilket rom jeg skulle inn i etterpå, var det et eller annet som sperret i døråpningen, enten det va senga, sofaene eller hylla på badet. Takk for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar