søndag 8. januar 2012

Godis!

I et par måneder har jeg hatt et brus-veddemål med ei venninne som gikk ut på at vi ikke skulle drikke brus utenom helgene! Premien var middag som skulle betales av taperen. Hvis begge holder avtalen, betaler vi bare for hver vår mat, mens hvis ingen greier det... Ja, så blir det ingen middag. Jeg var særdeles skeptisk i begynnelsen, men det viste seg å gå over all forventning. Så lenge man bare er bevisst på det er det faktisk ikke så vanskelig.

Selv om vi skal forlenge avtalen, har jeg tenkt å utvide den og lage en egen liten avtale med meg selv. Jeg skal nemlig ikke spise snop i ukedagene frem til påske, fra og med førstkommende mandag. Dette blir nok hakket verre enn brusforbudet, men har jeg bestemt meg - så skal jeg jammen meg klare det også!

Avtalen er som følger: Kun lov å spise snop fredag kl 18.00 - søndag kl 23.59, helt fram til 1.april. Hvis jeg greier det skal jeg kjøpe meg nintendo wii som premie!
Sånn, nå vet dere det - så kan dere alle følge med om jeg klarer det eller ikke! Oppdatering på hvordan avtalen går kommer etter hvert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar