søndag 31. juli 2011

Kortstokkens soldater!

Sex og forhold til menn kan sies på så mange finurlige måter, men jeg tror jeg med hånda på hjertet kan si at jeg og ei av mine aller beste venninner har kommet fram til den mest geniale måten. Nemlig å bruke en helt ordinær kortstokk som et bilde på en kvinnes forhold til det motsatte kjønn.

For hver eneste mann du puler, har et kortere/lengre eller gudene vet hva slags forhold med regnes som et spillekort. En meget dårlig one night stand regnes som en toer, og slik fortsetter det bare oppover, og både kvalitet og tidslengde i forholdet regnes med! Og slik som alle vet er jo både livet og kortspillet ganske så tilfeldig, så til hvilken tid du trekker et dårlig kort og til hvilken tid du er så heldig å trekke ut selveste kongen er det ingen som vet. Jeg for min del mener at hvis jeg må gjennom 48 menn før jeg endelig kommer til kongen, ja da kan det faktisk bare være! Og hvem har ikke iløpet av livet trukket ut damen? (Det er jo tross alt fire av dem i stokken, så sjansen er jo ikke såå liten!)

For mange kan det noen ganger føles som at du kun har trukket kort under 5, og du kan være villig til å bytte ut hele stokken - jeg vil da advare om at hvis du får en helt ny stokk får du også et helt nytt sett med toere, treere og firere. Kanskje ikke så aktuelt likevel? Og når vi nå er inne på dårlige idéer, kan jeg liksågodt nevne det glupe innfallet du fikk om å bla tilbake i kortstokken, eller snu den for å begynne på nytt! Ja, du hørte riktig!! Er det komplisert du er ute etter, så vær så god! Men kom ikke å si at jeg ikke advarte deg!

Og som dere alle skjønner har 52 plukk opp fått en helt ny betydning etter dette!

For de som vil ha den fullle og hele oversikten over kortenes verdi, kommer den her:

ESS - Mannen du tror er den perfekte, men som du oppdager ikke er det i det hele tatt!
2 - Veldig dårlig one night stand
3 - One night stand
4 - Bra one night stand
5 - Kortere forhold
6 - Veldig bra one night stand
7 - Forhold på måneder
8 - Forhold på inntil et år
9 - Kjærligheten på et års tid, men ingen konge!
10 - Den store kjærligheten, til du oppdager at han ikke er en konge
Knekt - Uforpliktende, ukomplisert sex, over lengre tid
Dame - Noen av oss finner vel ut at vi vil teste det ut?
Konge - Drømmemannen som vi vil tilbringe resten av livet med <3
JOKER - Fantastisk, uforpliktende sex - akkurat når du fortjener og trenger det som mest!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar