fredag 23. september 2011

Jeg vil ha en liten hund!

Jeg har så utrolig lyst på en liten hundevalp! De er så utrolig skjønne, små loddne nøster som du bare har lyst å knusekose hele dagen. Du kan ikke annet enn å smelte ved synet av en slik liten mister!

Det er bare det at det er ganske dyrt, for det koster jo fort 10 - 15000 for en slik jeg har lyst på, i tillegg til utstyr mat osv osv. Bortsett fra dette kan jeg ikke se problemet med å gå til anskaffelse av en valp. For hvor stor plass tar de egentlig? Du kan jo nesten ha de i lomma når du skal noen plass. Og her hjemme skal han jo ligge i kurven sin og kose seg helt til jeg har lyst å kose med han! Og ellers er det jo bare matskåla som trenger plass, og ei lita skål i hjørnet? Ærlig talt, men det er da vel ikke noe problem.

Og tenk for en trim jeg får med noen turer rundt i nabolaget her for å lufte min lille bestevenn, for det er jo ikke sånn at jeg skal ha en diger jakthund som trenger 1mils trimtur hver eneste dag! Skal jo bare være en sånn pitteliten en som bruker 15 skritt for hvert eneste skritt jeg tar, sånn at han blir kjempesliten bare etter en liten kilometer! Perfekt!

Skal jeg reise hjem tar jeg han bare med, så kan han jo få lov til å hilse på familien sin der nord, og så kan han springe rundt i hagen hele dagen! Perfekt!

Jeg HAR så lyst på en liten hund, og jeg har lyst på en NÅ! Ahhhh sukk!

2 kommentarer: